مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1395 ساعت 13:252017-02-26سياسي

موزه میراث روستایی گیلان جایگاه بین المللی ایجاد می کند


رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان با بیان این که موزه میراث روستایی مسأله شخصی نیست، گفت: موزه میراث روستایی متعلق به مردم گیلان و ایران است که جایگاه بین المللی ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیوان محمدی در دیدار مسئولان موزه میراث روستایی استان گیلان، با اشاره به زحمات صورت گرفته در گذشته جهت احداث و راه ءاندازی موزه روستایی گفت: در اوایل دهه 80 قرار بود این کار با 20 هکتار اجرایی شود اما با زحمات اشخاصی هم چون دکتر طالقانی موزه با 220 هکتار احداث و شروع به فعالیت کرد و اکنون به 260 هکتار رسیده است.

برای کارهای بزرگ باید قضایای مربوط به آن بزرگ در نظر گرفت.

رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص جذب اعتبارات مانند استفاده از اسناد خرانه اسلامی، افزود: یکی از بزرگترین کارهای فرهنگی کشور که می توان در جهان روی آن مانور داد همین بحث موزه هاست.

وی بر برگزاری جشنواره های بومی – محلی با عنایت به ظرفیت های فرهنگ غنی گیلان مانند کشتی گیله مردی به طور منظم و مدون در موزه میراث روستایی تأکید و اظهار امیدواری کرد این گونه اقدامات با جدیت بیشتری انجام گیرد.

این مقام مسئول با بیان این که می توان از معماری روستایی سایر ملل مانند ژاپن، چین و هند در موزه روستایی به منظور گسترش ارتباطات فرهنگی بهره برد، خاطرنشان کرد: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه میراث روستایی گیلان جایگاه بین المللی ایجاد می کند

موزه میراث روستایی گیلان جایگاه بین المللی ایجاد می کند